Company of Heroes


Haber bülteni üyeliği



Ziyaret Bilgileri

[ Cmt, 23 Mar 2019 ]
Toplam 4 ziyaret
1 benzersiz ziyaretçi

companyofheroes » Grafik ve Oynanabilirlik
Görsel ve fizik motoru dizaynını üstlenen "Essence" ve "Havoc"'un çalışmaları büyüleyici sonuçlar ortaya çıkarmış.Yeni nesil programlama kodları sayesinde görsel açıdan etkileyici ve fiziksel açıdan dinamik dünyalar yaratarak, oyuncuyu gerçekten de bu dünyanın içindeymiş gibi hissettiren oyun ,ayrıca,fiziksel kesinlik sayesinde hiçbir savaş,bir diğerine benzemiyor. Oyuncunun taktik planlarına göre savaş alanındaki binaları en uygun savaş alanını oluşturmak için yıkmak veya asker yığına haline dönüştürmek için mümkün olmaktadır. Buna ek olarak düşmanların ve mangadakilerin yapay zekası da gerçekciliği arttırmaktadır. Askerler ve düşman askerleri çatışmalar esnasında otomatik olarak korunaklı siperleri arayıp, düşmanı alt etmek için takım çalışması gerçekleştirebilmektedirler. Ayrıca oyunda tanklar diğer oyunlardaki gibi durdurulamaz ya da sadece belli şeyler durdurur diye bir şey yok. Tankı benetmek için bir çok yol var. Bunlardan bazıları: AT'ler, bazookalar, ateş destekleri, yapışkan bombalar ve diğer tanklar. Kısacası her şey durduruyor. Oyunda skirmih modu da var. Bu modda harita ve dost-düşman sayısını kendimiz ayarlayıp savaşa biliyoruz. Oyunda düşman sadece asker ve tanklarla susturulmuyor. Topçu desteği, hava desteği ve benzeri desteklerlede katkıda buluna biliyorsunuz.


Bu sayfaya henüz yorum yazılmadı.





Editör Bilgileri

Editör


Editöre Ulaşın

En Son Güncellenenler

freebsd
apiterapi
azdavay_bakirci
aramamotorlari
uyku
kazimkoyuncu
peyzaj

Uzerine.com Copyright © 2005 Uzerine.com
uzerine.com Ana Sayfa | Gizlilik Sözleşmesi | Üye Girişi